Jump to content


Photo

TATLI SUDA Dip oltası


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 selimöner

selimöner

    ISPAROZ

  • ADA DOSTU
  • Pip
  • 49 posts
  • Kan Grubu:A RH (+)

Posted 27 May 2007 - 07:42 PM

İster turna isterseniz sazan ve sazan çeşidi balıkları avlarken kulanabileceğimiz basit ama çok geçerli bir sistem,turna için kulanılmayı düşünülürse iğnenin üçlü ve çeliktel olması gerek.



Yada bir delikli kurşunla bu şekilde dip oltası yapılabilir.



Bu dip oltasıda ölü balığa tek iğne takılarak yapılan sistem,gene tekrarlamak isterim köstek çelik telden yada hard mona adı altında satılan şefaf mono misinadan olmalı,turnanın dişlerinin ne kadar keskin olduğunu biliyorsunuzdur.


selim öner
23.01.1962
Almanya

#2 LABRAX

LABRAX

    ORKİNOS

  • ADA DOSTU
  • PipPipPipPipPip
  • 1,157 posts
  • Adı - Soyadı:C.C.K
  • Doğum Tarihi:1976
  • Yaşadığı Şehir:izmir
  • Kan Grubu:B RH (+)

Posted 27 May 2007 - 08:11 PM

selim abi paylaşımın için teşekkürler. ama yaptığın dip oltaları tek iğnelimi olacak?
Cihat Cömert KORKUNÇ / İZMİR / 1976 / BHR+

#3 selimöner

selimöner

    ISPAROZ

  • ADA DOSTU
  • Pip
  • 49 posts
  • Kan Grubu:A RH (+)

Posted 27 May 2007 - 08:32 PM

ALINTI(sobreviviendo @ May 27 2007, 08:11 PM) View Post

selim abi paylaşımın için teşekkürler. ama yaptığın dip oltaları tek iğnelimi olacak?

Sazana atıyorsan tek iğneli,turnada ister iki tek iğne ister tek iğne kulanabilirsin ama bana sorarsan turnaya üçlü iğne kulanman doğru olur.
selim öner
23.01.1962
Almanya

#4 LABRAX

LABRAX

    ORKİNOS

  • ADA DOSTU
  • PipPipPipPipPip
  • 1,157 posts
  • Adı - Soyadı:C.C.K
  • Doğum Tarihi:1976
  • Yaşadığı Şehir:izmir
  • Kan Grubu:B RH (+)

Posted 27 May 2007 - 08:36 PM

tmm abi şimdi oldu. ben deniz avcısı olduğum için anlayamamıştım bir ara. tekrar teşekkürler...
Cihat Cömert KORKUNÇ / İZMİR / 1976 / BHR+

#5 Misafir_berk43_*

Misafir_berk43_*
  • Guest

Posted 27 May 2007 - 11:39 PM

Yaptığın enfes çizimlerle seçeneklerimizi artırmaya devam ediyorsun Selim abi, teşekkürler... smile.gif clap.gif clap.gif

#6 teko

teko

    ISPAROZ

  • OKUYUCU
  • Pip
  • 29 posts
  • Adı - Soyadı:Tekin Tambay
  • Doğum Tarihi:1985
  • Yaşadığı Şehir:ankara
  • Kan Grubu:AB RH (+)

Posted 20 August 2007 - 08:09 AM

ALINTI(selimöner @ May 27 2007, 09:42 PM) View Post

İster turna isterseniz sazan ve sazan çeşidi balıkları avlarken kulanabileceğimiz basit ama çok geçerli bir sistem,turna için kulanılmayı düşünülürse iğnenin üçlü ve çeliktel olması gerek.



Yada bir delikli kurşunla bu şekilde dip oltası yapılabilir.



Bu dip oltasıda ölü balığa tek iğne takılarak yapılan sistem,gene tekrarlamak isterim köstek çelik telden yada hard mona adı altında satılan şefaf mono misinadan olmalı,turnanın dişlerinin ne kadar keskin olduğunu biliyorsunuzdur.




abı verdın olta tarıflerı gusel ama sana bisey sormak ıstıorum bızımm burda bı goletvar ama cok otlu eskıden otyoktu balık cıkodu sımdıde cıkıoda nadrı ama cıktı zamnda 7 8 kıloluk balıklar alıolar benım sormak ıstedım burda nası bıyem ve olta kulanmalıyım büyuk balıklar ıcın dun gıtm bisey almadan geldım kucuklerı gerı atıom zaten ot cıkmmdan once yakalya bılodum! yemolarak ne kulndımı sorarsan mısr ekmek hamuru goldekı balıkların cınsıde sazanin cınslerı yardımcı ola bılırseen sevınırrım abı tesekur eadrım

#7 Misafir_sabribüyüksağiş_*

Misafir_sabribüyüksağiş_*
  • Guest

Posted 20 August 2007 - 09:58 AM

Tekincim selam. Önce ada'na hoşgeldin diyelim.
Dibi otluk olan yerde dip oltası ile avlanman çok zor kardeşim.
Neden dersen attığın yem otların içinde kaybolacaktır.
Orada şamandıralı takım daha verimli olur bence.
Bulunduğun yerde aynalı sazan çıkıyorsa bence 4 numara iğne
ve mısır kullan derim. Gerçi mısırla avlanmak biraz sabır gerektirir.
Ama canlı yem ve hamurlada sürekli at çek yapmak zorunda kalırsın.
Yemleri kontrol etmek zorundasındır. Ve genelde küçük balıklar gelir.
Bir dene ve ona göre karar ver bence.

#8 teko

teko

    ISPAROZ

  • OKUYUCU
  • Pip
  • 29 posts
  • Adı - Soyadı:Tekin Tambay
  • Doğum Tarihi:1985
  • Yaşadığı Şehir:ankara
  • Kan Grubu:AB RH (+)

Posted 21 August 2007 - 10:03 AM

ALINTI(teko @ Aug 20 2007, 10:09 AM) View Post

abı verdın olta tarıflerı gusel ama sana bisey sormak ıstıorum bızımm burda bı goletvar ama cok otlu eskıden otyoktu balık cıkodu sımdıde cıkıoda nadrı ama cıktı zamnda 7 8 kıloluk balıklar alıolar benım sormak ıstedım burda nası bıyem ve olta kulanmalıyım büyuk balıklar ıcın dun gıtm bisey almadan geldım kucuklerı gerı atıom zaten ot cıkmmdan once yakalya bılodum! yemolarak ne kulndımı sorarsan mısr ekmek hamuru goldekı balıkların cınsıde sazanin cınslerı yardımcı ola bılırseen sevınırrım abı tesekur eadrım

tesekurler abı bıde ole denıyelım baklım susenın tarıfını verdın tek ıhenlı oltalarıda denıycem ben hep 3 ıynelı olata atıodum bıde tek ıyne denyım baklım ondadn cok otlara takılo herelde hım abı bıtanede samndıralı olta cızımı gondersen aslımda ıyolur tesekur edrım..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users